Nyansatte i Armaturjonsson

Bilde: Fra venstre Tormod Andre Gusfre og Torstein Olsen

Nyansatte i Armaturjonsson

Nyansatte

Vi ønsker begge to hjertelig velkommen og gleder oss til fortsettelsen!

Tormod Andre Gusfre er ansatt i stillingen som produktsjef for prefabrikkering ved Armaturjonsson sin nyopprettede avdeling i Sandefjord. Det er veldig gledelig at Tormod ønsket å komme tilbake til oss etter et opphold hos Heidenreich og senest Vaillant, uttaler teknisk sjef, Thorn Fredrik Hemsen. — Dette er på mange måter en videreutvikling av eksisterende behov og etterspørsel for prefabrikkering som vi ønsker å etterkomme på en enda bedre måte og med større kapasitet. Forespørsler kan allerede sendes til prefab@armaturjonsson.no!

I tillegg styrker Armaturjonsson salgsstaben med en ny distriktsansvarlig for Oslo og Viken, Torstein Olsen. Torstein har lang fartstid i bransjen og har blant annet jobbet som prosjektleder i GK og uteselger i Ahlsell. — Oslo er et stort og viktig område for oss så det er veldig gledelig å kunne styrke tilstedeværelsen her, konstaterer salgssjef, Johnny Kvalheim.

Armaturjonsson ønsker begge to hjertelig velkommen!